Klantenbegeleidingssysteem
wilt u de ontvangst
van uw klanten beheren ?
Waarom een wachtrijbeheersysteem gebruiken
Onze wachtrijbeheersysteem wordt gebruikt om wachtrijen effectief te beheren en wachttijden voor bezoekers te verminderen, evenals operationele efficiëntie te optimaliseren. Als gevolg hiervan kunnen de oplossingen worden aangepast aan de behoeften van verschillende partijen. Aldus kunnen detailhandelszaken, banken, klinieken, verzekeringsmaatschappijen, overheidsinstanties en onderwijsinstellingen wachtrijen beheren en het welkom van hun bezoekers optimaliseren.
Het beheren van wachtrijen is een kans. Onze oplossingen zijn in staat om de wachttijden voor klanten te verminderen en de algehele klantbeleving te verbeteren. Op deze manier zullen uw bezoekers blij zijn met een duidelijk en eerlijk serviceproces, dat hen ook relevante informatie geeft.
Wachtrijbeheersysteem en digital signage
De combinatie van een wachtrijbeheersysteem en digital signage zal een extra troef zijn in uw ontvangstbeheer en u onderscheiden van andere bedrijven. Om u een algehele ontvangstoplossing te bieden, hebben we deze combinatie gemaakt en raden we u aan onze pagina over dynamische weergave te lezen.
Hier presenteren we ons wachtrijbeheersysteem Bloom.
Waarom wachtrijbeheer en digital signage combineren
Verschillende studies hebben aangetoond dat de aandacht van een persoon aanzienlijk hoger was wanneer berichten werden gecombineerd met het oproepen van tickets. Daarom is de wachttijd aangenamer, lijkt sneller te gaan en de communicatie is ook efficiënter en meer gepersonaliseerd.
Schermen bieden niet alleen informatie over wachtrijen. Namelijk bezetten en betrekken ze ook bezoekers, wat hun wachtervaring verbetert. Daarom gebruiken bedrijven ook grote schermen om wachtrijgegevens weer te geven naast multimedia-inhoud. Deze multimedia-inhoud, advertenties en video’s wekken duidelijk de interesse van klanten op en maken hun wachtervaring ontspannender en boeiender. Als gevolg daarvan, als iemand bezig is, ervaart diegene minder stress tijdens het wachten. Verschillende studies hebben gesuggereerd dat een gemiddelde klant zich al na slechts 13 minuten wachten begint te vervelen. Bijgevolg kan multimedia-inhoud zeer nuttig zijn om de wachtervaring te verbeteren.
Samenvattend biedt de combinatie van wachtrijbeheer met narrowcasting een complete oplossing. Het verbetert de ervaring van klanten of bezoekers en biedt tegelijkertijd praktische en informatieve voordelen in realtime
Wachtrij
Bloom


FC 2009
